گردشگری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل پالمت ترکیز آنتالیا ، هتل کوچک و ۵ ستاره ای است که در منطقه کمر در بخش غربی شهر آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای ۱۶۴ اتاق میباشد که به صورت کلاسیک مبله شده اند و برای اقامت بسیار راحت میباشند . موقعیت این هتل موجب شده است تا با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به مرکز شهر کمر و همینطور اسکله زیبای شهر کمر داشته باشید .

هتل پالمت ترکیز آنتالیا

 

سیستم غذایی این های در تورآنتالیا به صورت آل اینکلوسیو بوده و در مدت اقامت در این هتل به راحتی میتوانید از رستوران ها و کافه تریاهای موجود در هتل استفاده کنید و از طعم غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید . هتل پالمت ترکیز آنتالیا ، دارای پلاژ اختصاصی میباشد که بسیار مورد علاقه مسافرینی میباشد که در این هتل اقامت میکنند .

امکانات عمومی هتل پالمت ترکیز آنتالیا

حمام ترکی

اتاق بخار

سونا

سالن بدنسازی

ساحل اختصاصی

استخر سرباز

سالن ماساژ

زمین بازی کودکان

آرایشگاه

زمین والیبال

 

موقعیت محلی هتل

هتل پالمت ترکیز آنتالیا ، در منطقه کمر در بخش غربی شهر آنتالبا واقع شده است . این هتل تا مرکز شهر کمر فقط ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد و برای رفتن به مارینای منطقه کمر فقط لازم به ۳ دقیقه پیاده روی میباشد .

منبع :

هورامان گشت

  • ۹۸/۱۲/۲۰
  • mohsen ghorbani

هتل پالمت ترکیز آنتالیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی