گردشگری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل اطلس باکو

هتل اطلس باکو یک هتل پنج ستاره است که خدمات را همراه با مهمان نوازی ویژه در مرکز شهر باکو ارائه می دهد. این هتل که در سال ۲۰۱۸ افتتاح گردیده دارای یک ساختمان پنج طبقه با اتاق های بزرگ است. رستوران هتل اطلس در باکو آذربایجان ، که در طبقه اول قرار دارد ، نه تنها غذاهای خوشمزه ملی آذربایجان را ارائه می دهد، بلکه انواع غذاهای مورد علاقه خارجی را نیز میتوانید دراین رستوران مشاهده کنید.

هتل اطلس باکو

مرکز تناسب اندام هتل اطلس بتکو دارای تجهیزات کاملی می باشد می توانید از امکانات آن در تور باکو هورامان گشت استفاده کنید، جلسات و رویدادهای خود را در سالن کنفرانس هتل که کاملاً مجهز به تجهیزات فنی می باشد برگزار کنید.

سالن کنفرانس دارای تجهیزات پیشرفته ای است که با هر نوع عملکرد از جلسات هیئت مدیره گرفته تا سمینارها ، کنفرانس ها برای پذیرایی ها و مهمانی ها سازگار است .

هتل اطلس باکو ۵ دقیقه تا ایستگاه مترو نریمان نریمانف فاصله دارد. همچنین تا بلوار ساحلی و مناطق باستانی ایچری شهر (Icheri Sheher) پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارید.

۸۰ اتاق زیبا در این هتل ترکیبی از راحتی و آسایش را فراهم کرده است که با توجه به نیازهای هر نوع مسافر تجاری و تفریحی، طراحی شده است

منبع : هورامان گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی